Valentinovo – dan kada zaljubljenost naraste

417086_3494777096103_512228971_nValentinovo. 14. Februar 2017. Meni predivan dan. Sunce se konačno udostojilo pojaviti nad danima maglovitom Tuzlom. Fascinirana sam količinom zaljubljenosti koja se forsira baš danas, ali još fasciniranija količinom negativnih komentara usmjerenih protiv pokazivanja te zaljubljenosti. Nisam romantik. Barem ne te vrste. Ali, nisam ni protiv zaljubljenosti. Naravno, ukoliko ste svjesni da je ona privremeno ludilo koje, ako ne pređe u ljubav, neće osigurati trajnost odnosa između dvoje ljudi koji planiraju biti u vezi, braku ili bilo kakvom dugotrajnom odnosu.

Zaljubljenost je poput dobre čokolade. U redu je da je tu i tamo pojedemo i uživamo u njoj, ali ako ne budemo umjereni, u velikim količinama, ta slatkoća nam potencijalno diže pritisak, holesterol, trigliceride, deblja nas, slabi srce i uništava život. Dok je ljubav poput povrća. Rijetki će pasti u trans, ali ako ga pripremate na različite načine, pojačavate ukuse začinima i lijepo dekorišete, dugoročno gledano možete uživati u ukusu i osigurati sebi dobro zdravlje. Sada, nije da bih radije birala povrće ako je i čokolada ispred mene, ali ako znam šta mi pruža dugoročnu stabilnost trebala bih se potruditi oko pripreme povrća. Eh, da sam karakter u ishrani, bila bi mega riba. No, o Valentinovu sam pisala. Ne o fit izgledu. Mada se nekako pretočiše jedno u drugo. To što ja nisam romantik i što se ne ložim na mede, srca, cvijeće, ne znači da ima išta loše u tome. Bude i meni čak lijepo oko srca kada me moj partner iznenadi, kada dobijem poklon, pa bilo to srce od čokolade ili nešto sasvim praktično. Mislim, morate biti baš ekstremni mrgud da vam ne prijaju znaci pažnje. Pa, šta ako su izraženiji kod nekih ljudi na Valentinovo? Sve oko nas pršti zaljubljenošću i ja biram da uživam u posmatranju onih kojima to znači. Nadam se da su svjesni da jedan dan u vezi ne čini godinu dobrih odnosa, ali isto tako ne znači da i svi dani u godini mogu biti dobri ako birate da ignorišete Valentinovo i pljujete po onima koji ga obilježavaju. Šta Valentinovo uopšte znači? I šta znači javno pokazana ljubav uopšte? Šta znači ignorisanje Valentinova? I šta znači nepokazivanje ljubavi javno? Ništa. Apsolutno ništa. Jedino znači ono što dvije osobe koje su u vezi znaju da je među njima. I možete vi postaviti hiljadu i jednu fotografiju na facebook, citirati najljepše ljubavne stihove, stavljati srca i držanja za ruku – ništa to nije pokazatelj ničega. Samo da ste se potrudili da to pokažete javno. I možete staviti hiljadu i jednu fotografiju koja govori kako ste vi dovoljno odrasli da vam jedan dan u godini ne znači kao preostalih 364, ni to ne znači ništa. Ali, OK mi je da svako radi šta mu je volja i da uživa u tome. Sve dokle su istinski sretni sa time. I ne nanose štetu drugima. I sve dokle, oni koji nisu zaljubljeni i nemaju ljubav u vidu osobe istog ili suprotnog spola pored sebe baš danas, shvataju da javno pokazivanje zaljubljenosti, pojačano baš danas, ponekad znači sakrivanje činjenice da ljubavi nema. Ponekad znači da je ljubav tolika da izlazi iz okvira intime. A ponekad samo da želimo biti in. Što se zaljubljenosti tiče, uvijek se možete počastiti dobrom čokoladom, a što se ljubavi tiče, uvijek se možete opredjeliti za njegovanje odnosa sa samima sobom, jer to je jedina 100% sigurna „dok nas smrt ne rastavi“ veza.

Komentariši